czwartek, 21 sierpnia 2014

#10 Stylomierz vol 2



Witajcie! Dziś kolejny stylomierz. Tym razem oceniała będę Vindelę, Ellenai. oraz Castię! Zasady znacie, ale przypomnę, że oceniamy na maksymalną notę 5! Enjoy! ♥


Na pierwszy ogień, Vindela!




Stylizacja czarno-biała, kolory raczej bezpieczne. Połączenie uważam za ładne, choć nudne! Powinnaś pokombinować, bo czerń i biel z reguły trudno zaburzyć, a łatwo zrobić z nich nieoryginalną stylizację. Piesek dodaje tu jakiejkolwiek dynamiki. Ciężko mi się rozpisywać, gdy za bardzo nie mam o czym (!) Spodziewałam się od Ciebie lepszej stylizacji. Być może, gdybym oceniała kogoś innego, pisałabym o stylizacji same pozytywne rzeczy, ale wiem na jak dużo Cię stać i jak bardzo zachwycasz!:) Za to bardzo fajne połączenie naszyjników i świetna twarz. Białe włosy mi się nie podobają, są mdłe, jakbyś dała jakieś kolorowe, efekt mógłby wyjść świetny! Ja już czekam na kolejną Twoją stylizację, za którą dostaniesz ode mnie maxa, tymczasem tylko 3+!:(











 A teraz pora na Ellenai. 

       




Stylizacja w tonach czerni i czerwieni! Moje typy kolorystyczne! Odkryte ramiona i nogi bardzo rzucają się w oczy (tradycyjnie dla mnie). Stylizacja bardzo prosta. 6 części garderoby to bardzo mało. Mogłabyś śmiało pokombinować zarówno z bluzką jak i spódnicą. Nie mam nad czym się rozpisywać. Twarz słaba, choć wzrok kuszący!:) Bardzo tu skromnie. Dodatkowy minus jest taki, że body widać zza spódnicy! Niestety to jeden z typów kardynalnych błędów. Dziś niestety tylko 2!:(

Ostatnią dziś ocenię stylizację Castii!








Stylizacja w luźnym stylu. Szkoda, że ręka nie jest zajęta żadnym dodatkiem, a biżuterii jest tak mało. Jest pusto, ale przynajmniej ramiona i nogi są zakryte. Wystylizowałaś się bezpiecznie, ale dość nudno. Szkoda, że nie założyłaś nic na głowę. Bardzo ładna twarz, choć kolor ust zmieniłabym na nude, ewentualnie na jakieś ciemniejsze. Bardzo lubię te włosy, w Twoim przypadku pasują do stylizacji. Chyba już nie mam nic do dodania, ale tak samo jak w przypadku Vindeli, czekam na jakąś stylizację, którą mnie zaskoczysz najpozytywniej jak się da. Na dzień dzisiejszy 3+!











Z dzisiejszych stylizacji, żadna wybitnie mnie nie zaskoczyła. Mam nadzieję, że dziewczyny zgłoszą się jeszcze i będę mogła dać im wówczas maksymalne noty! Przypomnę, że do stylomierza nadal można zgłaszać się tu: STYLOMIERZ



2 komentarze:

  1. Haha, dzięki za ocenę! Prawda, moja stylizacja jest nudnawa, ale zgłoszę się jeszcze raz do następnego Stylomierza! :) Każde słowa są dla mnie radą, którą szanuję i próbuję kombinować z moimi stylkami inne dopasowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie podejście mi się podoba!:) A ja oceniając staram się doradzać i sugerować jakieś fajne połączenia. Czekam na Twoje kolejne zgłoszenie!

      Usuń

Starszy post Strona główna
Szablon wykonany przez Tyler